Re: jaki czytnik dvd

Autor: Maxsiu (maxsiuu_at_yahoo.com)
Data: Fri 30 Jun 2000 - 22:12:47 MET DST

Acha czyli Pioneer the best. Wiec go kupie jak nie ma innych ciekawszych
propozycji - w niedzielę na giełdzie.

Co do Philipsow to wiem ze to totalne shity. Wszystko co zrobia to gowno, od
monitorow po napedy.

Pozdrawiam

Użytkownik "Luka Vandergaart" <nospam.luka_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl> napisał
w wiadomości news:8F637BD45kennydiedontheredpil_at_194.204.152.38...