Re: k³opoty z mysza USB

Autor: Krzysztof Sterna (krzys_sterna_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Jun 2000 - 18:36:05 MET DST

"Krszysztof Sowik ANT STUDIO Ltd." <antltd_at_pdi.net> wrote in message
> Mam problem z zainstalowaniem myszy A4Tech 4D+ USB. Zarowno dolaczony
> sterownik, jak i najnowszy ze strony firmy nie dzia³aj¹, chocia¿ daj¹
> siê zainstalowaæ.

przegladalem kiedys instrukcje do klawiatury na usb i napisane bylo, aby
podlaczac i odlaczac klawiature ZAWSZE przy wlaczonym komputerze...
sprobuj moze odpalic system i odlaczyc myche, a nastepnie zrobic restart....
jak sie odpali ponownie to pdlaczyc myche... nie mam pojecia czy to cos da,
ale nic innego nie przychodzi mi do glowy.
pozdro,
KS