Re: Gdzie jest moj RAM!?

Autor: Marek Kulawik (marek.kulawik_at_playboy.pl)
Data: Fri 30 Jun 2000 - 17:33:02 MET DST

> Oczywiscie tegoz cachemana uzywasz rowniez do ustawiania wielkosci cache
> dyskowego ?? ZObacz wpisy w sekcji [vcache] w system.ini - u mnie
> cacheman cos nie za bardzo sobie radzil z ustawianiem cache dyskowego,
> za kazdym razem wpisy w tej sekcji byly czyszczone - pomoglo dopiero
> reczne wpisanie odpowiednich wartosci.

Szczerze mowioc nie bardzo wogle grzebalem w kaszy sondzonc, ze ten
debilny system przy 96 ramu bedzie minimalnie wykorzystywal kasze.
Ten programik traktuje troche jako taka zabawke ale jakbym cos w nim
wykryl to napisze na liste.
Nejlepiej jednak bedzie recznie wstawic plik wymiany z opcja min/max a
jeszce lepiej zrobic patrycje tylko dla pliku wymiany (ja sobie tak moge
pozwolic bo mam 20 Gigsow + 9 gigsow)

maql