Odp: dzielenie dysku na partycje...

Autor: Leszek Zając (danlz_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 30 Jun 2000 - 14:48:39 MET DST

Użytkownik <tommaz_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:gun65.63976$DC.1479583_at_news.tpnet.pl...
> witam...
>
> ja z zapytaniem... po co wlasciwie dzielic dysk na partycje?
> wiadomo, ze czasem jest to potrzebne, ale sytuacje takie wylaczamy z
obszaru
> dociekan. chodzi mi o taka sytuacje:
> jest sobie czlowieczek, ktory na dysku 20 giga instaluje windowsy, kilka
> gierek, jakies programy... duperele i takie tam... nie ma kilku systemow
> operacyjnych... po prostu- komputer do zabawy (gry) i pracy (napisac cos w
> wordzie, zrobic tabelke w exelu).
> i po co ma ten czlowieczek robic partycje `na system`, `na gry` itd?
> [...]

Jak ci Windows zwali partycje to nie formatujesz całego
dysku tylko jedną partycje. Defragmentacja chodzi szybciej na
mniejszych dyskach. I na koniec po prostu masz porządek:
jedna na system, druga na gierki, itd.

--
Leszek
danlz_at_box43.gnet.pl