Odp: IBM; QUANTUM czy CAVIAR

Autor: Łukasz Bernat (lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl)
Data: Fri 30 Jun 2000 - 14:13:21 MET DST

przy zalaczonym dma sypia sie tylko niektore dyski jesli masz niestandartowe
taktowanie pci (a kontroler ide jest tak samo taktowany jak pci) -a wiec
tylko przy podkreconym cpu (szyna) :)
IBM'y, quantumy i caviary (przynajmniej model ktory ja mam jakis 2,5gb)
wytrzymuja nawet bardzo wysokie taktowania
(przy 83mhz wynosi ono ok 41mhz, wiec o 10 wiecej niz normalnie)
fujitsu, seagate napewno nie (sam sprawdzalem)
od plyty glownej to nie
zalezy
> Dzięki ale teraz mam Fujitsu i jak włączyłem DMA to poszły mi w piach
> wszystkie dane, musiałem go potraktować fdiskiem bo inaczej ani rusz.
Chyba,