Re: cudowny wynalazek: VIA

Autor: Krzysztof Dmytrów (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Fri 30 Jun 2000 - 12:50:01 MET DST

> Dokladnie. Cyrix IIRC nie grzeznal w tlumaczenia instrukcji x86 we wlasny
> kod RISC, tylko wykonywal wszystko jak leci i calkiem niezle mu to szlo :)

Jeszcze raz dokładnie. Też mam Cyrixa (MII 300 GP – 233 MHz), chipset VIA VPX
i nie mam z nim najmniejszych problemów. Jak porównuję go z PII 300 MHz u mnie
w pracy, to nie widzę różnicy w Wordach, Excelach i innych programach
biurowych. Jeżeli chodzi o gry, to cóż – nie został on zaprojektowany jako
koprocesorowy wymiatacz.
pozdrawiam
Krzysiek