Odp: LG Flatron 17"

Autor: Panda (partur_at_enter.net.pl)
Data: Fri 30 Jun 2000 - 12:03:40 MET DST

Hej LG Flatron to badziewie. Podstawowa wada to brak zbieżności podstawowych
barw(RGB) i to powoduje, że np. biała kreska lub litera ma z reguły
kolorowy(np. z jednej strony niebieski a z drugiej czerwony) cień co jest
wkurwiające bo zamiast ostrych białych napisów na czarnym tle mam kolorowe
nieostre. Co prawda większość monitorów ma takie wady a zwłaszcza z płaskimi
ekranami ale flatrony są pod tym względem straszne. Druga wada to
nierównomierna jasność obrzu(w jednym rogu jasny w drugim ciemny na środku
tak pomiędzy). O geometrii obrazu nie wspomnę.

Artur Pogłódek partur_at_enter.net.pl

Użytkownik igoR <igs_at_graphic-designer.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:EIq35.30410$DC.674522_at_news.tpnet.pl...