Re: błaganie o pomoc !

Autor: Luka Vandergaart (nospam.luka_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 30 Jun 2000 - 11:32:43 MET DST

-~*Airwolf*~- <da whatever>

>Oczywiście KX-133 to nowocześniejszy chipset i oferujący więcej w
>stosunku do AMD-751, tyle tylko że "dość" wymagający w stosunku do
>innych komponentów (pamięci! - z czystym sumieniem, mógłbym polecić
>płytkę na KX-133 dopiero komuś kto potrafi sam sobie w kompie grzebać
>wiedząc co robi, co chce tym osiągnąć i nie będzie się za bardzo
>stresował po raz trzeci wymieniająć pamięci, bo akurat z tymi płyta nie
>chce współpracować ;) a w praktyce przyrost prędkości i tak nie jest
>bardzo znaczący w stosunku do Irongate'a...

Dla mnie KX133 jest tak samo stabilny jak AMD751 - czyli bardzo, w sumie
jedyne problemy sa wlasnie z doborem pamieci - ale to tez sie zmienia z
biosu na bios, poza tym jak sie kupuje komputer to chyba sie dostanie
plyte i pamieci wspolpracujace ze soba ;)

> [...]
>korzystam z ICQ, gadam na IRC'u i oglądam WWW, gram od czasu do czasu w
>jakieś tam UT i inne)... Po prostu nie poznaję win98 (powiem tyle, że na
>moim poprzednim K6-2 300MHz na FIC'u VA503+, czy też na PII/A-Trend
>ATC-6220 BX w pracy, czy innych PIII/Celeronach których czasem używam
>(bynajmniej nie na jakichś badziewnych podzespołach, chociaż i takie się
>zdażają (mówię tu Clayton BX hehehe :-), jakieś 3-5
>BlueScreenów/zwisów_at_tydzień to była całkowita normalka do tego stopnia,
>że zacząłem wierzyć, że "to ten system operacyjny tak ma" hehehe... :-)

A dlaczego mam w to nie wierzyc -u mnie blue screen jest naprawde
rzadkoscia i to tylko wtedy gdy wlasciwie sobie go zalicze (na w98 bo na
w2k w zasadzie bez przyczyny mi sie jeszcze takowy nie zdarzyl).

>zapatrzeni w swoje
>PIIIE/Abit BE6-2/Viper 770 (hihihihi ;-)

Czyli np. ja ;))

Pozdro

--
"...Oh the sisters of mercy - they are not departed or gone.
They were waiting for me when I thought that I just can't go on..."