Odp: CELERON 466 jak podkrecici?? LAME!!!

Autor: Łukasz Bernat (lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl)
Data: Fri 30 Jun 2000 - 09:00:31 MET DST

nie zalezy od dzielnika pci/fsb (nie musicie mi kazdego bledu wytykac:)
ustaw maks na ile bedzie poprawnie chodzil, jesli pojdzie na dzielniku 1/1
na 83 tez dobrze
mam plyte abit bm6, else erazor pro na agp i sb64 na pci i bez problemu
chodza
czy u ciebie pojdzie zalezy od kart peryferyjnych
poprostu sprobuj:)
ustawiasz (od zaleznosci plyty) w biosie, na abicie w "cpu softmenu" na
innych z reguly w "chipset features"
musisz pewnie wybrac "manual" a potem zwiekszyc bus speed z 66 na inna
wartosc