unable to initialize sockets - problem z tcpip

Autor: ravisoftputer (rvsftptr_at_priv7.onet.pl)
Data: Fri 30 Jun 2000 - 08:00:46 MET DST

Cze
Podkusilo mnie i sobie wlozylem sobie druga karte sieciowa.
O ile win 2000 rozpoznal i zainstalowal ja bez problemu to win 98 rozpoznal
i zainstalowal owszem ale od tego czasu nie mam zadnych polaczen opartych na
tcpip (zegnaj Net ;-( ). Nowell i workgroups laza bez problemow.
Oczywiscie wywalilem druga karte sieciowa, ale nic nie pomoglo.
I tak np: norton atywirus przy wlaczonej opcji email protection wywala
komunikat: unable to initialize sockets.
A co najdziwniejsze ping dziala 8-( . Podejrzewam, ze ktorys z firewali
(norton personall firewall, zonealarm, mcafee firewall )cos tam podmienil
(moze jakas biblioteke) na swoja wersje i dlatego nie dziala tcpip. Aaaa
jeszcze bullet ftp mowi ze incorect version of winsock create other socket.
I tak usuwalem 3 razy karte sieciowa, wkladalem ja do innych slotow PCI,
usuwalem fizycznie pliki wsock32.dll, rundll32.dll, winsock.dll,
przywracalem rejestry z sysbackup.Przeinstalowywalem 4 razy win 98 do
istniejacego katalogu. No a teraz mam w planach usuniecie zawartosci calego
katalogu SYSTEM.
To spowoduje, ze bede musial instalowac czesc rzeczy...
Czy nie znacie moze jakis sposob aby zmusic tcpip znowu do wspolpracy :-)
(bez usuwania win 98 oczywiscie), albo moze jakies biblioteki sieciowe,
ktore moglyby zostac podmienione, przez inne programy a odpowiadajace za
TCPIP?

HELP
zdrowko

ravi