Re: Ile mozna wycisnąć z CELERONA 500 MHZ.

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Fri 30 Jun 2000 - 00:36:34 MET DST

> Albo ja mam pecha albo ten celeron jest walnienty.

Nie masz pecha anie celek nie jest walnięty.
Szybsze wersje Celków nie kręcą się już tak dobrze jak C300A czy C366.

> Kręce go na płytce ABIT BE6-II 133 MHZ.Chodzi na 66, 75 MHZ.
> Jaja zaczynaą
> byc jak mu zapne 83MHz.

To normalne.

> Jak ma ustawione napięcie na 2V to wogule komp mi sie nie uruchamia.

U mnie się uruchamia ale wiesza się po paru sekundach.

> Jak mu
> podniosę na jakieś 2.10, 2.20 to startuje krata graficzna ale po tym komp
> sitaje. Nawet BIOS sie nie zgłasza.
> CZY MA KTOŚ JAKIES SUGESTIE CO BY MOŻNA ZROBIĆ ŻEBY GO TROCHE ROZPĘDZIĆ
???

Zainstalować chłodzenie wodne + modóły Peltiera oraz podnieść napięcie
gdzieś tak do 2.3V.

> Chyba celka 500 to bujne na jakieś 600~650 MHZ

Raczej o tym zapomnij.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\