Re: Ratunku !!! Nvidia Riva ZX128

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 16:57:39 MET DST

"Batman" <bratek37_at_friko2.onet.pl> wrote

> Czy spotkaliście się kiedyś z następującym problemem:
> - Nie mogę zainstalować 8-megowej karty Riva ZX128 Nvidii na
złączu AGP.

Jeśli pod systemem Win95osr2, to się nie dziwię - też to miałem i po 2
dniach prób, zmian konfiguracji itp. odpuściłem sobie i zainstalowałem
win98 - na standardowych tam dostarczonych sterownikach wszystko buja,
aż miło...

> przy czym (co ciekawe) tylko te dwa pierwsze rozpoznawane są przez
Win 98 na
> którym pracuję,
> jako zgodne z urządzeniem.

Ja mam w chwili obecnej Rivę 128 rozpoznawaną przez SisoftSandrę jako
SGS/Thomson - Windowsy w czasie instalacji nie rozpoznają jej jako
Riva - trzeba wejść w "pokaż wszystkie", wybrać Nvidia/Riva128/ZX i
wtedy pójdzie...

> Po ustawieniu któregokolwiek z powyższych sterowników i restarcie
zamiast
> pulpitu po ekranie powitalnym Windows i krótkiej chwili migania
kursora w
> rogu ekranu obraz gaśnie.

znam ten ból właśnie z win95. Początkowo jeszcze wszystko jest jasne -
konflikt zasobów "mostka PCI-PCI", ale po zmianie tych zasobów nic się
nie poprawia... w najlepszym wypadku masz komunikat, że "przyczyną
problemów jest źle skonfigurowany sterownik grafiki" - w najgorszym -
komputer zamiera tak, że tylko sprzętowy reset pomaga...

Grendel