Re: Odp: IBM; QUANTUM czy CAVIAR

Autor: gruesome (gruesome_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 17:38:13 MET DST

On Tue, 27 Jun 2000 21:34:48 GMT, Joseph <mkont_at_interia.pl> wrote:

>Dzięki ale teraz mam Fujitsu i jak włączyłem DMA to poszły mi w piach
>wszystkie dane, musiałem go potraktować fdiskiem bo inaczej ani rusz. Chyba,
>że źle to jakoś zrobiłem, może tak przy okazji ktoś potrafi mi wytłumaczyć o
>co dokładnie w tym wszystkim chodzi (z tym DMA oczywiście).
>Pozdrowienia

Jaka masz plyte glowna? Od niej wszystko zalezy. Zapewne masz via, skoro
sie dzieja takie rzeczy. Nalezaloby wkompilowac ster do chipsetu do jadra
ale problem w tym ze via nie chce udostepnic specyfikacji chipsetow i sa
dostepne tylko drivery do bardzo starych vii (na pierwsze
pentiumy; ale chyba via cos obiecuje ze zrobi sterowniki dla linuxa). Ja
np. mam chipset ali a drivery sa ogolnie dostepne (bez nich mialem
transfer 3MB/s, nie dalo sie wlaczyc DMA a teraz mam 16MB/s na UDMA33).

--
/
 Nie czytaj tego, tylko sie meczysz. Przeciez i tak umrzesz.