Re: Windows Me i ostateczny numer wersji

Autor: Nightmare (bodek777_at_kki.net.pl)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 16:29:18 MET DST

> Czyli jednak ma DOSa :) A dokladniej FAT tudziez FAT32.
> Gorzej jak ktos kupi preinstalowany, czy bedzie w stanie wygenerowac
> "dyskietke ratunkowa"?
of coz - control panel->add/remove programs->startup disk

jeszcze co do tego dos'a - jest z nim maly problem w tym sensie ze niektore
programy ktore odpalaly sie z autoexec.bat teraz nie dzialaja(autoexec jest
kompletnie ignorowany) - ja akurat mam ten problem z soft-ice'm dlatego
wypytuje o jego aktualizacje...
Pozdro,