Odp: CELERON 466 jak podkrecici?? LAME!!!

Autor: Łukasz Bernat (lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 15:55:14 MET DST

nie zupelnie, jesli posiada dysk np. seagat'a albo fujitsu (na takich sam
sprawdzalem) i zalaczyl sobie obsluge dma w windowsie (nie mylic z udma) to
99% ze sie dane posypia, wdc, ibm wytrzymuja wieksze taktowanie, kontroler
ide to nic innego jak kontroler pci, a tak sie ma taktowanie szyny do
taktowania pci (chyba ze dzielnik pci/cpu inaczej)
moja karta wytrzymuja 83mhz (elsa erazor pro), a kolega ma no-name tnt2 i
jedzie na 100mhz nawet dobrze

66 MHz 33 MHz
75 MHz 37.5 MHz
83 MHz 41.5 MHz