Re: Problemy z nagrywaniem - RATUNKU !!!

Autor: JungleMan (jungle_at_reggae.prv.pl)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 15:27:43 MET DST

On Thu, 29 Jun 2000 07:47:57 GMT, "Dada" <aduser_at_go2.pl> wrote:

>Czesc
>
>Uzywam nagrywarki Yamaha CRW4416C i plytki CR-W nagrywa bez problemu problem
>sie pojawia dopiero przy plytkach CD-R.
                  [...]
>czy ktos wie co moze byc tego przyczyna lub moze mial podobne problemy?
>prosze o wszleka pomoc - musze pilnie wykonac backup calego dysku a jak na
>razie to skasowalem polowe moich CD-R.. :(
>
>Dada

Witam
Mam co prawda inna nagrywarke (Philips CDD3610)
ale problem mialem ten sam. Kombinowalem na rozne sposoby, rozebralem
nawet nagrywarke... pomoglo dopiero przeinstalowanie winzgrozy, ale
razem ze zdjeciem starych partycji i zalozeniem nowych, problemem byly
bledy HDD a nie nagrywarka, choc ta zachowywala sie jak zepsuta.
Zniszczylem mase plyt, zanim to odkrylem.
Pozdrawiam

JungleMan
http://jungle.prv.pl
jungle_at_reggae.prv.pl