Re: Aster City czy TPSa

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 15:05:55 MET DST

| Prosze o opinie. Jaki jest lepszy servis czy Aster City (modem
telewizyjny )
| czy TPSa SDI. Aster sewis jest podobniesz fatalny jak to jest i co by mi
| koledzy i kkolerzanki polecili. Prosze o pomoc. Chodzi mi o podlaczenie w
| domu mojego kompa.

"Aster City" i jeszcze raz "Aster City".
Jestem do nich podlaczony (i paru moich znajomych) i jak do tej pory
generalnie nie mozna za bardzo narzekac (chociaz ciagle to robimy ;) ).
Serwis jest calkiem niezly chociaz ze wzgledu na malo powaznych niektorych
upierdliwych klientow zostal okrojony do pracy w normalnych godzinach
(wczesniej byl calodobowy). Transfery niestety spadaja coraz bardziej z
powodu przeciazenia sieci ale jest niezle (towarzycho rowniez :))) ). Reszty
dowiesz sie jak juz bedziesz "jednym z nas".
Jezeli chodzi o SDI to z tego co mi wiadomo jest jendak znacznie drozsza
(zwlaszcza instalacja) a do tego jak zadzwoni telefon niesamowicie spada
transfer. To jest podobno jedynie wierzcholek gory problemow. Trzeba
poczekac az to dopracuja.

Wybor nalezy do Ciebie.
3m sie
P.

 Odpowiadajac na to ogloszenie usun ANTYSPAM z adresu.