Re: Problemy z nagrywaniem - RATUNKU !!!

Autor: Norbert Dabrowski (norbertd_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 14:49:43 MET DST

>Jak masz podobne objawy to pewnie wynik będzie podobny - service (tym
>sposobem dzisiaj odbiorę trzecią nagrywarkę, za każdym razem lepszą
>4416S --> 6416S a teraz czeka na mnie 8424 :))
>
>Jak ktoś chce mieć darmowy upgrade nagrywarek to polecam Yamhę ;)

Dokladnie ! Mam 4416E i niestety pierwsza mi padla w ok.6 m-cy po zakupie,
w serwisie nie wiedzieli co sie stalo i wymienili mi na nowa (na ten sam
model). Obawiam sie czy aby zywotnosc tego sprzetu nie jest zbyt mala.
Niestety gwarancja sie konczy i mysle ze jek sie potem zepsuje to bede mial
kilkanascie kzl w plecy.
Czyzby Yamahy tak padaly ?

Pozdrawiam

--