Re: crack (dlugie) ....

Autor: Shaman (shaman_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 09:49:42 MET DST

> [...]
liberalizm....Zapytaj

> Prawnika? No przecież to Ty masz się za experta.

taki tandetny unik?? a fuj - po najmniejszej linii oporu ;->

> A ja widzę, że Ty nie masz pojęcia co to takiego kultura.

Panowie - spokojnie... bo ludzie którzy naprawdę mają pojęcie o kulturze
będą się musieli nabiegać po opcjach i powłączać filtry :-)

> A co to ma do rzeczy? Kto powiedział że każdy musi mieć Office lub
Windows???

Bill... myślisz, że to przypadek, że Windoza i inny soft M$ nie ma żadnych
zabezpieczeń antypirackich? No.. przesadziłem na głupiego Seriala.. im wręcz
zależy, żeby każdy (obojętnie czy pirat, czy legal) miał Windę i M$ Office.
Gdyby tylko chcieli mogliby zrobić porządne zabezpieczenie.

Shaman