Re: dzielenie dysku na partycje...

Autor: Abram (abram_at_go2.pl)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 02:24:23 MET DST

<tommaz_at_polbox.com> w artykule news:gun65.63976$DC.1479583_at_news.tpnet.pl
pisze...
> witam...
>
> ja z zapytaniem... po co wlasciwie dzielic dysk na partycje?
> kto zna plusy?
a nie wysypala Ci sie kiedys winda w taki sposob, ze jedynym ratunkiem
byla tylko ta fajna dosowa komenda? I co wtedy? razem z winda w powietrze
leca Twoje dokumenty (czasem jest to caly dorobek i radosna tfurczosc
wlasciciela kompa - a jesli nie robisz backupow, to...) - i wcale nie
chodzi mi tylko o listy czy arkusze excela, ale np. u mnie polecialyby
loopy, sample, duperele www, niezbackupowane mp3, downloady i bardzo
potrzebne innosci wszelakie. Dlatego podzial dysku na partycje uwazam za
plus. Krzaczy sie winda, musze robic format? oki, bez bolu - nic nie
trace. Poza tym jakby na to nie patrzec partycje pozwalaja zachowac mi
porzadek na dysku bez tworzenia wielgachnych katalogow typu: gry, soft,
web-tools, download itd. To tez plus.

--
pzdrw
Abram:  abram_at_go2.pl   abram_at_poczta.fm