WinNT, maksymalizacja okienek na starcie

Autor: Paweł Niewiadomski (niewiado_at_bgamld.bg.am.lodz.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 17:26:29 MET DST

Jestem uzytkownikiem WinNT Workstation 4.0 PL. Od pewnego czasu (trudno

ustalic mi dokladne okolicznosci) wszystkie aplikacje uruchamiaja mi sie
niezmaksymalizowanych okienkach mimo, ze poprzednie uruchomienie koncze
przy
okienku zmaksymalizowanym, przy czym "pamietaja" rozmiar
niezmaksymalizowanego okienka z poprzedniego uruchomienia. Sytuacja
powtarza sie nawet pomimo ustawienia opcji Uruchom; Zmaksymalizowane w
opcjach skrótu do danej aplikacji. Czy jest to spowodowane jakimis
zmianami
w rejestrze i czy mozna te sytuacje odwrócic?
Z góry dziekuje za odpowiedz
Pawel