Odp: Odp: Jaka nagywarka

Autor: Kameleon (kameleo_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 13:55:21 MET DST

nie wiem czy dobrze zrozumialem poprzedniego kolege...

Teac jest swietny (mam na scsi) i smialo polecam kupilem za 1200zl (8x -
cena z kontrolerem i wersja BOX z WINONCD 3,7) z hurtowni i za tyle moge
sprzedac, dlatego ze teraz mam w pracy... a to zawsze 1200zl...

Teak jest naprawde dobry... ja go kupilem, ( w hurtowni nie mieli i
specjalnie dla mnie musieli sprowadzic) bo znajowny pracuje w redakcji i mi
go polecil... mial dwa philipsy ale jak jeden wrocil z serwisu to drugi sie
sp.... teraz ma teak'i i ani razu nie mial z nimi problemu - JAK i JA

Pozdrawiam Kameleon

Click here for Free Video!!
http://www.gohip.com/free_video/