Re: Znwou cena ramu

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 12:33:25 MET DST

> Dzisiaj sie ostro wqrzylem: ide do sklepu qpic w koncu troche ramu, a tu
> szczena opada: 390zl za 64M! U was tez tak zdrozalo? A mialem kupic jak
> byl po 300, ale myslalem ze w wakacja jeszcze stanieje. No i teraz musze
> czekac, tylko nie wiem ile. Moze ktos wie jaka moze byc tendencja,
> tzn. kiedy najbardziej oplaca sie kupic.

Teraz to już raczej będą tylko szły w góre.
Sądze, że gdzieś tak w lutym albo marcu 2001 ceny powinny nieco spadnąć
jednak nie żdziwił bym się gdyby już nigdy nie spadły do poziomu z przed
paru miesiący (230-250zł za 64MB PC100).
Pamięci EDO w SIMM'ach są stare jak 486 a nadal trzymają się w cenie.
Być może z DIMM'ami PC100 / PC133 będzie to samo.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\