Re: Celeron II a podkrecanie

Autor: Krzysztof Dmytrów (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 11:39:50 MET DST

Marcin Matusiak napisał(a):

> Wie ktos moze ktory z Celeronow II (Copperminow) najlepiej i najstabilniej
> sie podkreca?
> Poza tym czy da sie to cudo wcisnac (przez przejsciowke) w starego Abita
> BH6 Rev.1.0x?
>
> Pozdrowienia
> Marcin

Wejdź sobie na strony www.firingsquad.com i (lub) www.sharkyextreme.com i
pogrzeb trochę w archiwach, gdyż testowali oni tam sporo takich procków właśnie
pod kštem podkręcania. Co do przejściówki, to nie jestem pewien, ale w ostatnim
Chipie był test takich urzšdzeń, w które mozna wsadzić nowe procesory Intela.
pozdrawiam
Krzysiek