problem z IRQ - pomozy

Autor: Starfire (starfire_at_toya.net.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 11:15:17 MET DST

Jak ustawic pixel view aby chodzil na innym irq niz 11??? Mam plyte abita!
w windowsach zmienic nie mozna!! Nie mam waolnych IRQ ale nie uzywam komow a
one zajmuja 3 i 4 irq wiec bym sobie wywalil i tam wzucil ta karte!!!
Dodam ze z tego irq 11 kozystaja ACPI IRQ Holder for PIC IRQ stering x2
karta scsi, SB live, grafika i jakis kontroler USB

Czy zmiana slotow cos da? Moze da sie w biosie jakos zmusic dany slot pic by
kozystal z danego irq?