Sygnał rozłącznia modemu resetuje kompa ;-(((

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 23:52:48 MET DST

Witam!

Mam od dłuższego czasu problem z modemem, który wysyłając sygnał
rozłączenia, resetuje mi kompa... a bardziej szczegółowo...

modem to (niestety) winmodem PentagramHEX. Rozłączanie w zależności od
systemu i humoru komutera powoduje wywalenie bluescreena, lub reset
kompa, żeby było śmieszniej, to reset następuje od momentu gry
zainstalowałem IE5 - wcześniej był raczej wątek krytyczny...co
ciekawe - sposób wywalenia się systemu zależy w jakimś stopniu od
ilości przesłanych danych w czasie połączenia - jeśli było tego
niewiele - wychodzi czysto - jeśli wywyłane/odbierane było dużo
danych a próbowałem rozłączać się w trakcie gdy trwał jeszcze jakiś
transfer, następuje na 100% reset.

Zmiana sterowników na nowsze nic nie dała, nie ma też żadnych
konfliktów sprzętowych... - jakieś inne pomysły ?.

Grendel