Re: Czy Oki Page 6W dziala w sieci Win 95/98?

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 00:04:06 MET DST

"Olo" <olecki_at_alpha.net.pl> wrote

> tzn. czy idzie ja udostepnic innym uzytkownikom?
> pozdrowienia

a próbowałeś ?
Producent zastrzega, że nie przewiduje pracy drukarek "W" w sieci
(dot. to np. mojej OKI4w), ale być może można spróbować standardowo...
tzn. w preferencjach sieciowych instalujesz tcp/ip, klienta msnetwork,
uaktywniasz opcję udostępniania drukarek, co spowoduje doładowanie
adekwatnych procedur ('udostępnianie plików i drukarek w sieci
msnetwork')

Grendel

p.s.
w najbliższym czasie (~tydzień) sprawdzę, czy będzie można zmapować
OKI4w - jeśli tak, to oki6 na pewno...