Re: crack (dlugie) ....

Autor: Mariusz (mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 08:27:22 MET DST

>Bzdury wygadujesz stary. Nie jest to przestępstwem. Poczytaj sobie ustawę.

Bzdury? to weź sobie płytę kompaktową i poczytaj to co pisze małymi
literkami, a ty taki biegly jesteś z ustawami? Jak masz pay tv to poczytaj
sobie warunki umowy, no chyba że w stanach panuje taki liberalizm....Zapytaj
prawnika jak to wygląda....

Masz wybiórcze pojęcie na temat prawa autorskiego.

Wbrew twojemu pojęciu w Polsce nie stoi na każdym rogu pirat z softem, jak
byłeś łaskaw to stwierdzić. Widzę że ty wyemigrowałeś, natomiast tutaj
pozostał twój rozum.

Przypomina mi to sytuację tzw. polskich niemców. Wyjezdza taki na tydzień do
landu, i jak wraca, to już nie potrafi nic po polsku powiedzieć, wszystko co
polskie to jest złe, sami przestępcy tutaj są....W landzie natomiast to
nawet powietrze jest lepsze, bo niemieckie..... Z tobą jest jak widzę tak
samo, tylko w inną stronę...

Pozdrawiam
Mariusz

P.S Ile zarabiasz? 2.000$? No to jak rozumiem kupujesz sobie offisa za 4 lub
10.000$? Lub łindołsy za 1800 $ Bo takie proporcje są u nas....