Odp: SB Live! - SB16 Dos Emulator

Autor: Leszek Zając (danlz_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 03:23:13 MET DST

Użytkownik FingersR <fingers_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8jb92o$oh6$1_at_portraits.wsisiz.edu.pl...
> Mam wlasnie cos takiego jak SB Live! z emulacja SB16 w Dosie. Tylko cosik
> ta emulacja kiepska, poniewaz kiedy w dosie uruchamiam jakikolwiek
programik
> (np demko, fasttracker) z uzyciem tegoz emulatora, to dzwiek slysze przez
> jakies 5 sekund, a pozniej cisza. Kiedy uruchomie programik od nowa to
> sytuacja sie powtarza.
> Czy znajdzie sie jakis znawca tematu, ktory poradzilby mi co zrobic zeby
> posluchac troche dluzej niz 5 sekund?

Mam to samo w UFO tylko, że u mnie leci jakieś 15 minut
i potem wskakuje jakieś pierdzenie.
Prawde mówiąc nie wiem co z tym zrobić, ale spróbuj
zmienić drivery dosowe na inne(znaczy się starsze).
Według mnie te z LW2.0 były najlepsze.

--
Leszek
danlz_at_box43.gnet.pl