Re: Odp: Czy ABIT BE6 II jest ok?

Autor: Mis (mis_62_at_hotmail.com)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 00:55:36 MET DST

> Pierwszy rozsadny glos w tej dyskusji !!
> Sam uzywam BF-6 i BE6-II - bez problemów,
> a Celeron II 566 pracuje tam spokojnie na 800Mhz.
> Z dyskami też nie mam zadnych problemow.
> mariusz__

Brawo!!!! moze wreszcie kilka osob zrozumie ze czytanie instrukcji moze
tylko pomoc uniknac stresow.... i niepotrzebnych postow....
mam BE6II (trzy dyski - jeden ATA 66, CD, nagrywarka, karta SCSI, winmodem
"noname", SoundBlaster128, Matrox G400 ) i jak dotad nie mialem klopotow z
ta plyta.... poszlo od pierwszego kopa.... a na roznych listach ludzie sie
skarza ze cos nie dziala - i bardzo czesto sa to posiadane przeze mnie
peryferia.....
pozdrawiam.....