odtwarzać do DVX

Autor: Jacek Pietruszczak (jpietruszczak_at_cgs.com.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 00:12:35 MET DST

Mam film w tym formacie (tzn. Avi, ale przeabiany tak, aby działały polskie
napisy) i odtwarzać vplayer. Niestety ten ostatni nie chce się uruchomić
(wyskakuje komunikat o błędach). Nie wiem co jest zgrane, bo u kumpla
chodzi, a u mnie program się wywala. Od razu dodam, że kodeki
zainstalowałem. Prosiłbym o pomoc osoby, które zetknęły się z tym programe i
tym formatem i video i są w stanie pomóc.
Pozdrowienia, Jacek Pietruszczak