Jaki Skaner?

Autor: Michał Szulc (mszulc_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 23:51:57 MET DST

Chcialbym kupic skaner w rozsadnej cenie (do zastosowan domowych i
polprofesjonalnych) tzn. do ok. 600 zl max. Wiem ze za ta cene to nie bedzie
nic specjalnego, chodzi mi jedynie o to jaki skaner bedzie w tej klasie
cenowej najlepszy. Znajomy poleca mi HP lub Agfe. W Agfie zdziwilo mnie
jednak czarne tlo skanowania....

Wszelkie sugestie (i doswiadczenia wlasne) mile widziane :)))

Michal