Re: crack

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 23:05:03 MET DST

"Jacek Fiok" <j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl> wrote in message news:slrn8lia8l.bq0.j.fiok_at_fiokodomek.fiok.org.pl...

> Panascanic, Pensonic, Plima, DK, Thompsonic, Janysport ... :)

Akurat to co wymieniłeś powyżej to zupełnie coś innego.
Produkty elektroniczne produkowane przez Panascanic czy Pensonic
nie są nawet podobne do produktów Panasonica jeśli chodzi o parametry
techniczne czy sposób wykonania. Urządzenia te nie są nawet podobną
do nich kopią... To tylko wyroby firmy, która robi polowanie na frajerów
upodobniając swoją nazwę do nazwy wielkiego producenta z dobrą renomą...
Nawiasem mówiąc akurat z radia Thomsonica które miałem z poldku byłem
bardzo zadowolony i świadomie kupiłem wiedząc że to nie jest wyrób Thomsona.

Gorzej było np. z procesorem 486 (to był chyba ten albo 386), który firma
AMD bezczelnie skopiowała od Intela i sprzedawała pod swoim szyldem... To
już jest przegięcie i było to ścigane prawnie, nie pamiętam z jakim skutkiem.