HDD raz jeszcze

Autor: Joseph (mkont_at_interia.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 23:26:03 MET DST

Hi ludziska.
Ostatnio śledzę wasze rozważania na temat dysków. Wybiliście mi już z głowy
Baracudy i wszelkie Caviary. IBM'y i Quantum'y dostają najlepsze noty ale
zauważyłem również, że zachwalacie Fujitsu. Mam co prawda takiego 4,3 GB
(symbolu nie pamiętam) właściwie nie narzekam, co prawda parę razy już
rozwaliłem FATa ale raczej ze swojej winy bo za bardzo namieszałem.
Mam takie pytanie: jak mielibyście określić w procentach to ile dalibyście
każdemu z nich (IBM, Quantum, Fujitsu) ???
Dzięki za opinie.

Można też na priv.: mkont_at_interia.pl