Re: Odp: bezposrednie polaczenie kablowe

Autor: Bartosz 'briest' Stepien (briest_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 20:17:20 MET DST

Mistrz mAGix rzekł:
>modemy nie chodza w protokolach sieciowych (ktore sluza do komunikacji
>klient - serwer )tylko w v.-kach , ( komunikacja modem - modem ) , a to
>roznica...
Taa.. i naprawdę uważasz, że jak się łączysz modemem z inetem to tcp/ip
nie ma z tym nic wspólnego? Znajdź sobie w wolnej chwili model OSI
i pooglądaj. Ale dość już o tym, chodziło mi o to, że wbrew twoim
stwierdzeniom użycie tcp/ip przez porty jest możliwe, czego przykładem są
modemy - czyli dla systemu nic innego jak porty szeregowe - oraz pomysły takie
jak slip czy plip.

--
briest: communism it mastery glad plus electrification.