Re: Re: skóry baranie

Autor: Rezus (rezusrez_at_kki.net.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 19:58:57 MET DST

On Tue, 27 Jun 2000 16:48:28 GMT, "Drookash"
<byczektom_at_poczta.onet.pl> wrote:

>No wlasnie - prawie nikt nie zauwazyl ;)
>
>--
>Pzdroofka :)
>-*-*-*-*-*-*-*-
>byczektom_at_poczta.onet.pl
>-------------------------------------------
>"I know Kung-Fu....
>Show me"
zabardzo jestes podatny na glupie syfiaste bezsensowne haselka filmowe
(ogladalem to dokladnie 37 razy i za kazdym razem coraz bardziej
chcialo mi sie puszczac pod siebie pawie na widok Neo jakiejs syfiary
i przerosnietego murzyna z okularami na jajach) film bzdura,
paradontoza glaek ocznych, paranoja watroby i niedobur logiki ten film
to najbardziej zagrzybialy sf wszechcasow mowiacy o niczym z
wbudowanym mixerem baniakow dla niepelnosprawnych emocjonalnie. Po
obejrzeniu tego kału z glowy wyplywa ci BULL SHIT
&
"You can suck My dick If You don't like My shit"