Odp: Powrot laika ...

Autor: tommaz_at_polbox.com
Data: Tue 27 Jun 2000 - 19:39:10 MET DST

> - czy można w jakiś sposób wycinać ścieżkę z wokalem z mp3 ( czy jest
jakiś
> plug-in do WinAmpa ) ?

dsp_test.dll - jak sama nazwa wskazuje jest to testowa wersja plugina...
dlatego kiepsko dziala... ale tak na prawde nic dobrego do wyciszania wokali
pod winampa nie wyszlo.

> - mam ruchomy dysk ... czy komputer może pracować , gdy dysk ten jest
wyjęty
> ?

chodzi o dysk twardy? w kieszeni?
tak czy inaczej- jezeli nie wyjmiesz dysku `primary master`, to wszystko
powinno dzialac :-)

> - jaki polecilibyście program do amatorskiego nagrywania własnych wypocin
> muzycznych na komp ( chodziłoby mi o coś prostego i do zassania z sieci )
?

jakies wave studio, albo co...

> - jakiś czas temu miałem wirusa i poj**** mi coś z kartą muzyczną ... tzn.
> teraz midy mi w ogóle nie chodzą ... wymienić kartę ? Jeżeli tak to na
jaką

karty nie wymieniaj... zainstaluj od nowa i juz.
albo zmien na lepsza :-)

> ? I czy karta muzyczna , a karta dźwiękowa to to samo ?

w sumie- to samo.

> Pozdrawiam ! Tomasz ' Tommy ' Jędralski - http://republika.pl/lennono

tommaz_at_polbox.com