Re: k³opot z HP610

Autor: Krzysztof Sterna (krzys_sterna_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 18:47:30 MET DST

> Mam now± drukarkê Hawlett Packard DeskJet 610.
> Nie mogê jednak nic wydrukowaæ, sprawdzi³em kable
> i ustawienia w Win.98, lecz nic siê nie dzieje.
> Wyskakuje komunikat, ¿e nie ma komunikacji pomiêdzy komputerem i drukark±.

nie jestem pewien czy w hp610 jest tak samo, ale moja hp690 po przytrzymaniu
przez kilka sekund przycisku wznowienia drukuje strone testowa... robi to
nawet bez podlaczania do komputera - wystarczy zasilanie...
przetestuj w ten sposob i jesli wydrukuje strone testowa, to bedzie znaczylo
ze drukarka jest ok, a cos jest nie tak z polaczeniem do kompa. jesli nie
wydrukuje to jest cos nie tak z drukarka (chyba ze ona tak po prostu nie
potrafi)
KS