Pomozcie, bo jesli nie WY to kto?

Autor: Grzesiek (grzesiop_at_interia.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 18:04:08 MET DST

Myslalem juz, ze sobie sam poradze i nie bede musial zawracac Wam glowy, ale
niestety zwracam sie (BLAGAM!) o pomoc.

Niecale trzy miesiace temu kupilem skladaka w nastepujacym zestawie:
-plyta AOpen BX ATX
-pamiec 128 MB 100 Mhz
- karta dzw. S Blaster Live 1024
-procesor Celeron 500 i....
no wlasnie. Na fakturze mam wpisana karte graficzna RIVA TNT II 32 MB. Ale
komputer po wlaczeniu pokazuje nazwe
NVIDIA VANTA. Pytam wiec Was, czy to jest to samo ?

Jesli nie, to zbieram sie i ide reklamowac sprzet, mam na to ostatnie dni.
Natomiast jesli to jest to samo, to chcialem zapytac czy ta karta graficzna
moze miec wplyw na ciagle wieszanie sie komputera? Dzieje mi sie to glownie
przy grach- np. przed chwila cztery razy go restartowalem bo ciagle zawisal,
ale przy uzytkach tez mu sie to zdarza.
Tak kombinuje- moze to wina sterownika. Zainstalowalem oryginalny z plyty,
ktora dostalem w zestawie. Moze sa jakies lepsze?
Jestem zupelnym laikiem w tych sprawach, a nie mam wokol siebie kogos kto
moglby mi pomoc, wiec w WAS ostatnia nadzieja. Porady jesli bylibyscie tak
mili kierujcie moze na priva, zeby nie draznic innych.
Z gory dzieki!