Re: Porownanie Abit BE6-II vs. Microstar MSI Master

Autor: Tomasz Krzywicki (Tomasz.Krzywicki_at_primark.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 14:39:33 MET DST

> Bzdura... no chyba ze mowimy o komputerze ktory ma tylko grafike plus
> dzwiek na pokladzie.
Ha ha ha! Jeszcze zalezy jaki dzwiek. Jesli sb live to problem moze byc!
W morde!

> Z reguly jak dorzucisz sobie jeszcze np. SCSI, TV, modem, siec to
> bedziesz mial problemy z ustawieniami przerwan etc
Toz to standardowy problem na wszystkich plytach.
Mam i scsi i tv i siec brakuje mi tylko modemu.

> Przerabialem to na wielu plytach (ostatnio wlasne na w/w BXMaster oraz
> BE6-II) i zawsze musialem zonlgowac kartami tak, aby sie ze soba
> odpowiednio "dogadaly".
Mialem problem z tv i vga. Wszystko co trzeba bylo zrobic to tak je
wstawic aby
nie dzielily wspolnego przerwania. No trzeba bylo jeszcze wylaczyc
kompatybilnosc
sb live z dosowa wersja sb16 (ale komu to potrzebne? ).

T.