Odp: sb live a chipset via mvp3: trzaski i inne takie

Autor: Zbigniew Lewandowski (zbychlew_at_polbox.com)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 12:33:07 MET DST

Witam!

> IIRC jest to po prostu blad w sterownikach Creative, który powinien w
> zasadzie dyskwalifikowac te karte. Firma jak zwykle wypuscila fatalne
> sterowniki (z tego powodu nie kupie juz nigdy Creative :) ), które sie
> gryza z MVP3. Spróbuj najpierw wylaczyc w BIOSie opcje Write Cache
> Pipeline, jezeli taka masz, potem ew. wylaczyc DMA dysku.
>
> Problem jest raczej specyficzny dla Windows 9x

Specyficzny problem jest może dla twojej płyty głównej;
mam EPOX-a MVP3G5 i SB Live, wszystko pracuje
pod W98 SE PL, a dowolne ustawienia w Biosie
nie mają wpływu na jakieś trzaski.

Proponuję ze strony SB ściągnąć najnowsze sterowniki,
a dodatkowo może upgrade Biosu płyty.

Pozdro
Zbigniew Lewandowski