Re: Epox MVP3C2 + Iomega ZIP 250MB parallel

Autor: Łukasz Bromirski (L.Bromirski_at_prosys.com.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 08:59:58 MET DST

No dobrze, znowu sam sobie odpowiadam, ale może to komuś kiedyś
pomoże:

> Wczoraj zdrowo się wk*.* podczas próby skonfigurowania takiego
> sprzętu. Windows 98SE wywalają "niebieski ekran" w momencie
> gdy Guest9x robi "Updating system configuration", Linux po
> wkompilowaniu odpowiedniego modułu twierdzi że "invaild device
> found" (czy jakoś podobnie), nie próbowałem jeszcze tylko NTków.
> Ktoś ma jakieś sugestie? Próbowałem z Via SP 4in1 w wersjach
> 4.16 i 4.20.

Wystarczyło przeinstalować Windę i najpierw zainstalować ZIPa a
potem zainstalować SP od VIA. W tej kolejności działa, w innej
nie - sprawdzone eksperymentalnie bo byłem tak wk*.* że było mi
wszystko jedno.

Co do linuksa - nie działa moduł ppa, trzeba używać nowszego imm.
I też "wsio w pariadkie".

--
Łukasz Bromirski
L.Bromirski_at_prosys.com.pl