Re: Komp sie wiesza- pomozcie!!!!

Autor: Marcin Milczanowski (marm_at_polbox.com)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 08:43:06 MET DST

Witam!

> Sprawdzilem procka, nie grzeje sie za bardzo, RAM zmienilem i tez dalej
> to samo. Pozostaje mi sprawdzic karte grafiki. Posciagalek kilka wersji
> driver'ow do Vanty i bede probowal.
> W innym watku ktos pisal ze niektore plyty glowne nie wydalaja z
> zasilaniem kart grafiki. Jak to sprawdzic?
>
> Dzieki za wszystkie sugestie.
>
> Marcin

Nie mialem czasu i troche to trwalo. Posprawdzalem wszystko, lacznie z
wymiana procesora, ramu itp i co sie okazalo: jak wsadzilem karte
grafiki RIVA TNT2 M64 32MB to przestal sie wieszac. Powrot do
poprzedniej karety RIVA TNT VANTA 16MB powodowal powot problemow.
Sprawdzalem rozna wersje sterownikow (od najstarszych po najnowsze) i na
wszystkich jest to samo.
Tak wiec katra grafiki jest do kitu. Czy mozna w tym przypadku wykluczyc
problemy z zasilaniem karty grafiki skoro jedna chodzi, a druga nie? Czy
to dotyczy konkretnych typow kart?

Dzieki za sugestie.

Marcin