Odp: toner do LEXMARK Z11

Autor: Paweł Dymkowski (dymkowski_at_hot.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 07:59:12 MET DST

Użytkownik Jarosław Michalak <JMichalak_at_wel.wat.waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8j6u07$gev$1_at_h1.uw.edu.pl...
> Będę wdzięczny za informację czy ponowne napełnianie naboju z atramentem w
> drukarce
> LEXMARK Z11 jest możliwe i skuteczne. Za podzielenie się doświadczeniem z
> góry dziękuję.
Lexmarki maja najlatwiej napelnialne glowice. Wystarczy zrobic otworek i
wstrzyknac 20ml tuszu. Nic nie wycieka bo w srodku jest tampon z gabki.
Zadnych problemow ze szczelnoscia, podcisnieniem itp jak w sprzecie HP.
Polecam zestawy do napelniania firmy InkTec (Korea) (www.deltex.com.pl).
Czarny starcza na dwa napelnienia za 70zl z przesylka. Jakosc czarnego nie
do
odroznienia a mam wrazenie, ze szybciej zasycha. Zestawy kolorowe sa zarowno
w zestawie 3 kolory jak i kazdy kolor osobno. Nowy naboj mozna co najmniej z
5 razy napelnic. Najwazniejsze jest to zeby nie dopuscic do calkowitego
wykonczenia sie tuszu- glowica zasycha wtedy momentalnie. Jesli skonczy sie
tusz to masz na napelnienie jakies 15minut- potem naboj zasycha i jest do
wyrzucenia.
Pawel

Pawel