Re: riva TNT 16 Mb

Autor: Andrzej (Andrzej_at_post.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 00:27:25 MET DST

To moze kupa roznych rzeczy ,a tych z serwisu nie sluchaj bo pewnie kupiles
u nich karte i chca sie Ciebie pozbyc co nie znaczy , ze nie maja racji z
tymi sterami.
Nie znam sie ,ale u mnie np. bylo wiele rzeczy ,a mianowicie : 2 roznie
kosci pamieci,potem chipset VIA(musialem jakis bios upgradeowac),potem
jeszcze co innego .Sterowniki to podstawa ,ale moze byctez wina np. plyty
gl. bedzie sie gryzla i juz ,choc jak mowie wszystko jest pewnie do
ustawienia .Potem kupilem TNT 2 i nic nie robilem ,a wszytko dziala

Robert Pawlak napisał(a) w wiadomości: <8j8dlt$b0l$1_at_korweta.task.gda.pl>...