Avi -dlaczego az tyle MB ??

Autor: Andrzej (Andrzej_at_post.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 00:12:43 MET DST

Mam karte TV ,wszytko git lapie jakies tam programy ,ale nie ma glosu !!!!
Ale to nie wazne bo karte potrzebuje do przechwytywania video.Potrzebuje
robic krotkie filmiki ok. 10 s . Jakims cudem udalo misie to zrobic ,ale ku
mojemu zdziweniu zajmuje to np. 15 Mb lub okolo tego. Widzialem jak ladowalu
sie w necie filmiki avi ,takie wlasnie 10 sekundowki przez niecalo 1 minute.
Po jakiemu ??
Jak sa spakowane ???
Ja w menu mam rowniez mozliwosci roznej kopresji ,jest ona ustawiona na 100
% i uzywam jakis tam koder -dekoder Cinepak
firmy radio...dalej nie pokazuje.Moge wybrac jeszcze ok. 8 ,np.
microsoft video 1 itp.
Sa moze jakies strony o przechwytywaniu video bo jestem taki ciemny w tej
kwestii ,ze szkoda gadac :-))

Aha ,jak ustawie w okienku slide show na frames zamiast np. na 160x120 to
komp nagrywa ,ale obraz jest nieruchomy i potem sie w ogole nie che wylaczyc
tylko caly czas nagrywa :-((Czy to sa jakies klatki czy jak ??

Pozdrawiam