Odp: problem z nagrywarka TEAC

Autor: tommaz_at_polbox.com
Data: Mon 26 Jun 2000 - 22:27:26 MET DST

> Tydzien temu kupiłem na giełdzie nagrywarke CD-RW firmy TEAC i nie moge
jej
> zainstalować.

najpierw sprawdz, czy dobrze wlaczyles tasme ide... wiem, ze to banalna
porada, ale czesto ludzie sie przy tym wykladaja :-)
tasma powinna miec czerwona krawedz zwrocona w kierkunku kabla zasilajacego
(sprawdz sobie i tak oba ustawienia...). nie widzialem jeszcze, zeby ktos ja
wlozyl `do gory nogami`, ale sprawdz... moze wam sie to udalo :-)

jezeli podlaczasz tasme na wszystkie sposoby, a nagrywarka dalej jest
martwa, to sprawdz na innej tasmie (najlepiej na takiej, ktora na 100%
dziala... wiadomo).

piszesz, ze zworki i bios juz zalatwiliscie, wiec koniec-koncow wina moze
byc plyta glowna (wejscie w niej).

> Pozdrawiam!
> Krzysiek

tommaz_at_polbox.com