Odp: BE6/BE6 II

Autor: tommaz_at_polbox.com
Data: Mon 26 Jun 2000 - 22:27:10 MET DST

> Czym się różnią.

tym samym co wszystkie I w stosunku do II
(sorry za ta odpowiedz :-)

> Czy warto w BE6 aktualizować bios(czy laik sobie poradzi),

biosu raczej aktualizowac nie warto... nawet producent zawsze krzyczy "nic
nie aktualizuj, jezeli sprzet dziala!".
a jezeli juz chcesz, to spokojnie mozesz... nie jest to zbyt trudny proces.

> podobnie w karcie graficznej(savage 4).

aktualizowalem bios w savage4 (creative) i zadnych zmian nie zauwazylem...
nic a nic...
ale- zaktualizowac biosik karty graficznej mozna zawsze... nawet jezeli to
nie pomaga ;-)

> Czy warto kupować dyski udma66(czy jest zauważalna różnica w prędkości),

imvvvho warto, choc duzo ludzi mi mowilo, iz roznicy nie czuje.

tommaz_at_polbox.com