Re: Abit BE6-II HDD killer ?

Autor: Starfire (starfire_at_toya.net.pl)
Data: Mon 26 Jun 2000 - 21:17:32 MET DST

czesc
mam pytanko tak sie przysyuchuje tej rozmowie, postawnoeilem sprawdzic mego
ibm 20,5 gb tym hdtachem! na udma66 ale przy dysku ustawionym na 33 wyszlo
jakies 20mb/s przy dysku ustawionym na 66 bylo ok 30mb/s a na zwyjlym bx
kontrolerze (udma33) bylo ~68 ale obciazenie procka bylo 92% Co jest
k...a????
Procek to celeron 466 i nie chodzi ok!!

Mam jeszcze pytanie co oznaczaja te oznaczenia przy plytach np. vr a ja mam
qj!! Co to jest?
Mam jeszcze jedno pytanko chodzi mi o te biosy i wersie!! Ktoas napisal ze
jest sterownik udma66 ten hpt w wersi 1.25 a wersia biosu to 1.25.1 co to
jest? Da sie uaktualnic? Ja mam 1.25
Gdzie sie sprawdza numer biosu plyty? Chodzmi czy jest to 1 czy moze 1.2
czy cos innego!!

POzdrawiam i sorry za tyle pytan!!