Re: Jaki komputer?

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 22 Jun 2000 - 02:31:47 MET DST

Wed, 21 Jun 2000 22:59:29 +0200, hattab napisal(a):

>Moze byc.

Ja np. odradzałbym c600 jako nieekonomiczne rozwiązanie.
Albo tanio c533a, albo zwykłe p3-600E (-> też się da podkręcić a w
wydajności różnica z celeronkiem jednak bardzo duża),
albo można całkiem poważnie pomyśleć o Athlonie 650-700
z płytą Asus K7V / Abit KA7.

>Szarpnij sie na wiecej, bo praca w Wingrozie (szczegolnie w ME) jest
>uciazliwa.

Right!

>Jak bedziesz intensywnie eksploatowal kompa, to lepiej tego nie bierz.
>Proponuje Fujitsu lub IBM na 7200 obr.

Fujitsu nie wiem, ufam najbardziej firmom IBM/Quantum.
BTW jak się sprawują te nowe niby takie szybkie DiamondMaxy Maxtora?

>Dobry naped, ale lepiej moze Teac x40 - bardziej wytrzymaly.
[...]

Z reszta sie zgadzam - bedzie jeszcze tylko jeden maly komentarz.

>Tylko nie Flatron. W porowaniu z Szajsungiem jest do kitu.
>Obadaj np:
>Samsung 700 IFT lub podobny

Bardzo sympatyczny monitorek. Z uwagą: uważać przy zakupie, zdarzają się
egzemplarze z wadą geometrii, sam widziałem kilka sztuk.

--
Jacek Fiok
capital.pl sysadmin